2020年8月13日 星期四

[Ukulele INTRO教學] #1 小情歌


內容:

[Ukulele INTRO教學] #1 小情歌

「這是一首簡單的小情歌~」

初學者想搵簡單易上手嘅intro過下癮?不如試下跟Kermit玩下小情歌❤️ 原來呢首歌係由四個chord構成,右手只需用一種手法勾弦就做到!Kermit老師會喺00:32開始教學,首先學chord按法,01:55開始教點勾弦,05:03會示範彈唱小情歌,而05:43會有總結。

學習重點:
勾弦指法
Em7轉F手指轉換



初級Ukulele夏威夷小結他課程 
WhatsApp 94983416 or Click here

課程費用:
$10004堂(一對一.60分鐘)繁忙時間 1200/4堂
$800/ 4堂(二人包班.60分鐘
$6004堂(自組2-6人.
60分鐘
$400/ 4堂(大班4-10人.60分鐘
上堂地點:觀塘
時間:可跟導師預約上堂時間
課程為期:每期4堂, 需於5星期內完成

課程特色:
-1人起成班,學生亦可以小組形式上課,互動性高;
-由零開始教授簡單和弦C、G、Am、F chord等,適合從未接觸夏威夷結他學生;
-學習簡單單音(小星星、生日快樂、聖誕夜等等)練習、和弦勾弦(彩虹、T3231323、溫柔、小情歌等等)和掃和弦(我的歌聲裏、I'm yours、真的愛你等等) 技巧
-學生在4堂中可自選一首C Key歌曲學習初階自彈自唱技巧。

沒有留言:

張貼留言